ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ قصه از علی لهراسبی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Ali Lohrasbi-Ghesseh

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام قصه Ali Lohrasbi Ghesseh


متن آهنگ علی لهراسبی قصه 

قصه اینه دست ما نیست یه نفر از ما دوتا باید فدا شه ساکتم چون دستای ما بی صدا باید جدا شه توی چشمام اضطرابه تو فقط میدونی من حالم خرابه چی میپرسی تو که میدونی سوالت بی جوابه سنگین این غم رو دلم بعد تو عاشق نمیشم شب خونه کرده تو دلم کاشکی میشد باشی پیشم فردامو امشب بی صدا میسپارم دست تقدیر داره صدامو میبره این بغض بی رحم و نفس گیر این راه طولانی ببین خط پایانی نداره قلبم از امشب خالیه تا قیامت بی قراره هرکسی میپرسه ازت تو بگو تقصیر من بود من بی گناهم مثل تو جرم ما عاشق شدن بود +++++++++ مثل روزه مطمئنم اینکه خوشبختیتو میبینم من به زودی من که رفتم فکر کن از اول کنار من نبودی خاطراتت موندگاره قلب پاکت که تقصیری نداره نازنینم بعد من میتونی عاشق شی دوباره سمگین این غم رو دلم بعد تو عاشق نمیشم شب خونه کرده تو دلم کاشکی میشد باشی پیشم فردامو امشب بی صدا میسپارم دست تقدیر داره صدامو میبره این بغض بی رحم و نفس گیر این راه طولانی ببین خط پایانی نداره قلبم از امشب خالیه تا قیامت بی قراره هرکسی میپرسه ازت تو بگو تقصیر من بود من بی گناهم مثل تو جرم ما عاشق شدن بود

دانلود آهنگ های علی لهراسبی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی لهراسبی بنام قصه با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی