ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ راز شب از حامیم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حامیم به نام راز شب
Download Haamim new song called Raze Shab

دانلود آهنگ حامیم راز شب ماه شب تارم تو که باشی کنارم دیگه غم مگه دارم
دانلود آهنگ راز شب با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین
متن آهنگ حامیم راز شب
آسمونو دوره کردم پی تو باید بگردم
دور چشمون سیاهت من بگردم
راز شب راز نگاته چشم من هر شب به راهته
بگو دنبال تو تا کی من بگردم
ماه شب تارم تو که باشی کنارم
دیگه غم مگه دارم چیزی کم مگه دارم
بگو اسمتو چی بذارم بذارم دارو ندارم
بذارم تورو رو چشمام تورو قدر چشام دوست دارم
ماه شب تارم
گم شدی پیدات میکنم انقده صدات میکنم گوش آسمون کر شه
تو که میشنوی صدامو میبینی شب گریه هامو
نذار این دیوونه از اینی که هستی دیوونه تر شه
ماه شب تارم تو که باشی کنارم
دیگه غم مگه دارم چیزی کم مگه دارم
بگو اسمتو چی بذارم بذارم دارو ندارم
بذارم تورو رو چشمام تورو قدر چشام دوست دارم
ماه شب تارم
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامیم بنام راز شب با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ حامیم راز شب
دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت
لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید.
دانلود آهنگ های حامیم

 

لینک دانلود با کیفیت 320لینک دانلود با کیفیت 128لینک دانلود کمکی (درصورت کار نکردن لینک های بالا)

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی