ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو دیدار از احمد سعیدی با لینک مستقیم

دانلود موزیک ویدیو جدید احمد سعیدی به نام دیدار از رسانه سخاموزیک

Download New Music video By Ahmad Saeedi Called Didar

دانلود موزیک ویدیو جدید احمد سعیدی به نام دیدار Ahmad Saeedi Didar

دانلود موزیک ویدیو دیداربه همراه پخش آنلاین و بالاترین کیفیت

متن آهنگ احمد سعیدی – دیدار
خوبه تمام لحضه ها کنار من تو باشی نبینم اون روز که تو دوستم نداشته باشی
واست میشم همونی که باید بشم واسه تو جونمو میدم عشقم
هر بار که خدانگهدار بازم واسه دیدنت دلتنگ میشم
واست میشم همونی که باید بشم واسه تو جونمو میدم عشقم
هر بار که خدانگهدار بازم واسه دیدنت دلتنگ میشم دلتنگ میشم
بدون این احساس فقط مال ماست تا این اندازه من نبودم حساس
تو کاری کردی با این قلبم که تویه نگهام همیشه عشق پیداست
واست میشم همونی که باید بشم واسه تو جونمو میدم عشقم
هر بار که خدانگهدار بازم واسه دیدنت دلتنگ میشم
واست میشم همونی که باید بشم واسه تو جونمو میدم عشقم
هر بار که خدانگهدار بازم واسه دیدنت دلتنگ میشم
خوبه تمام لحضه ها کنار من تو باشی نبینم اون روز که تو دوستم نداشته باشی
نبنمت یه روزم کثل یه شمع میسوزم دلم همیش میگره عکساتو میبوسم
یه کاری کردی با من واسه خودم سواله که دورزی از تو انگار یه ثانیه محاله
واست میشم همونی که باید بشم واسه تو جونمو میدم عشقم
هر بار که خدانگهدار بازم واسه دیدنت دلتنگ میشم
واست میشم همونی که باید بشم واسه تو جونمو میدم عشقم
هر بار که خدانگهدار بازم واسه دیدنت دلتنگ میشم

دانلود موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای احمد سعیدی به نام دیدار با لینک مستقیم و کیفیت بالا

موزیک ویدیو دیدار از احمد سعیدی


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی