دانلود آهنگ آتش از رضا بهرام با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام آتش از رسانه سخاموزیک
Download New Music Reza Bahram Atash
تیتراژ برنامه فرمول یک
آهنگ رضا بهرام آتش

من پریشان شده ی موی پریشان توام کفر اگر نیست بگویم که مسلمان توام
من گرفتار تو و موی سیاه تو شدم من سرکش به خدا رام و به راه تو شدم
وای من هر نفست معجزه ای تازه کنم عشق آمد که مرا با تو هم اندازه کند
من که آتش شده ام به که تو دریا داری بی سبب نیست که در ساحل من جا داری
ماه کامل شده ای چشم حسودانت کور آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری
آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

لحن زیبای تو و چشم سیاهت ای وای دلربایی و دل آرا و نگارت ای وای
لحن زیبای تو و چشم سیاهت ای وای دلربایی و دل آرا و نگارت ای وای
من که آتش شده ام به که تو دریا داری بی سبب نیست که در ساحل من جا داری
ماه کامل شده ای چشم حسودانت کور آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری
آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا بهرام بنام آتش با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ رضا بهرام آتش
دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت
لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید