دانلود آهنگ دلم دست اونه از محمد طاهر با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام دلم دست اونه
Download New Music Mohammad Taher Delam Daste Oone
دانلود آهنگ محمد طاهر دلم دست اونه
ترانه و موزیک: محمد طاهر, تنظیم: علیرضا افشار

متن آهنگ محمد طاهر دلم دست اونه
به چی تو خیره شدی با من حرف بزن میدونی دلت بگیره خودم پشتتم
یه وقتایی نمیدونم چجوری بهت بگم وقتی میخندی میلرزه همه دنیای من
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوس دارم بگی که پشتمی تو
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوس دارم بگی که پشتمی تو
دانلود آهنگ جدید محمد طاهر دلم دست اونه با لینک مستقیم

هی کی میپرسه دلت کو میگم دست اونه هرجوری میخوان فکر کنن مهم برام اونه
اون آدم نیست فرشتس اون همدرد منه اونی که وقتی خستم با خندش کنار منه
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوس دارم بگی که پشتمی تو
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوس دارم بگی که پشتمی تو
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوس دارم بگی که پشتمی تو
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوس دارم بگی که پشتمی تو
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد طاهر بنام دلم دست اونه با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ محمد طاهر دلم دست اونه