ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ تو دلم موند از فریان با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید فریان به نام تو دلم موند
Download New Music Faryan Too Delam Moond

ترانه و آهنگسازی: فریان و مهدی دارابی ؛ تنظیم, میکس و مستر: مسعود جهانی
دانلود آهنگ تو دلم موند با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
تو دلم موند یه شمال با تو برم
تو دلم موند با تو بارون ببینم
اما باید تا خود صبح امشبو
من همه نداشته هامو ببینم
کاشکی تنها یه نفر شکل تو بود
توی تنهایی و این شهر شلوغ
کاش میشد یه ثانیه میدیدمت
لااقل رو کوچه مون اسم تو بود
متن آهنگ فریان تو دلم موند
خاطراتو باز میچینم یه چیو گم کردم انگار
اون روزا رو دوره کردم که نمیشه دیگه تکرار
خیلی واسه من عجیبِ اینکه کم شی از زندگیم
یه حال عجیب غریبِ کم نمیشه از دیوونگیم
تو دلم موند یه شمال با تو برم
تو دلم موند با تو بارون ببینم
اما باید تا خود صبح امشبو
من همه نداشته هامو ببینم
کاشکی تنها یه نفر شکل تو بود
توی تنهایی و این شهر شلوغ
کاش میشد یه ثانیه میدیدمت
لااقل رو کوچه مون اسم تو بود

دارم از دست میرم عین خیالت نیست
این بغض نمیذاره که بشن چشمام خیس
داره دنیام نابود میشه حواست نیست
چی سرت اومده که منو یادت نیست
تو دلم موند یه شمال با تو برم
تو دلم موند با تو بارون ببینم
اما باید تا خود صبح امشبو
من همه نداشته هامو ببینم
کاشکی تنها یه نفر شکل تو بود
توی تنهایی و این شهر شلوغ
کاش میشد یه ثانیه میدیدمت
لااقل رو کوچه مون اسم تو بود
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فریان بنام تو دلم موند با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ فریان تو دلم موند

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی