ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ برگرد دوباره از مسعود صادقلو با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Masoud Sadeghloo Bargard Dobare

دانلود آهنگ مسعود صادقلو برگرد دوباره

دانلود آهنگ برگرد دوباره با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

من موندمو درد و غمام بدون تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلب خسته رو باشی کنارش

متن آهنگ مسعود صادقلو برگرد دوباره

چه شبایی که زدم قدم پیاده چه تنها بودم هر شب شاید بیادش
به یادش میوفتم هر شب غمگین و خسته
کاش بخوادش قلبی که اینجا شکسته
من موندمو درد و غمام بدون تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلب خسته رو باشی کنارش
من موندمو درد و غمام بدون تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلب خسته رو باشی کنارش
دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام برگرد دوباره

من عشقو با تو تجربه کردم هم نفسم تو بودی دورت بگردم
حرف دلمو با تو همیشه گفته بودم اما همیشه تنهام گفتی بر نمیگردم
من موندمو درد و غمام بدون تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلب خسته رو باشی کنارش
من موندمو درد و غمام بدون تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلب خسته رو باشی کنارش

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود صادقلو بنام برگرد دوباره با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ مسعود صادقلو برگرد دوباره

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی