ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دلارام از پازل باند با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام دلارام از رسانه سخاموزیک

Download Ahange Jadid Puzzle Band – Delaram

بزودی از رسانه سخاموزیک

تیزر آهنگ دلارام برا دانلود قرار داده شد

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام دلارام Puzzle Band

دانلود آهنگ دلارام با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ پازل باند دلارام

برد آرام دلم یار دلارام کو

اونکه آرام برد از دلم آرام کو

آنکه آرام برد عشق منو جان کو

آنکه عاشقش شدم جانانه جان کو

وای وای وای دل من شده عاشق نگاش

وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش

وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون
دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون

وای وای وای دل من شده عاشق نگاش

وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش

وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون
دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پازل باند بنام دلارام با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ پازل باند دلارام

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

دانلود آهنگ های پازل باند

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی