ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ کجایی از علی ارشدی با لینک مستقیم

Download Ahange Ali Arshadi Kojaie

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام کجایی Ali Arshadi Kojaie

 

تکست آهنگ کجایی علی ارشدی
دوباره گمت کردمو این دفعه دیگه نا امیدم که پیدا بشی دارم خودخوری میکنم که چرا نزاشتم توو دنیای من جا بشی تو رو از خودم دور نگه داشتمت که عشقت بهم چند برابر بشه نفهمیدم اینجوریم ممکنه که دستات ازم دور دورتر بشه کجایی ببینی دچار یه حس پشیمونیم یه دریا از آتیش به عمق یه خواب زمستونیم کجایی عزیزم که تنهایی سمتم سرازیر شده توو قلبم جای خالیت با طوفان دلتنگی درگیر شده از هر طلوعی تا هر غروبی توو ذهن من همیشه از روی عادت ساعت به ساعت اون روزا دوره میشه نه راه فراری از این غصه هست نه میشه زمانو عقب کشید فقط کاش یه جایی یه بار دیگه مسیرای ما باز به هم میرسید کجایی ببینی دچار یه حس پشیمونیم یه دریا از آتیش به عمق یه خواب زمستونیم کجایی عزیزم که تنهایی سمتم سرازیر شده

دانلود آهنگ علی ارشدی کجایی

دانلود آهنگ های علی ارشدی


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی