ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ پیک سحری از امیر جاهد با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Amir Jahed-Peyke Sahari

تنظیم : یاسین ترکی

دانلود آهنگ جدید امیر جاهد به نام پیک سحری Amir Jahed Peyke Sahari


متن آهنگ امیر جاهد پیک سحری

یک نفس ای پیک سحری بر سر کویش کن گذری گو به فغانم به فغانم به فغانم ای که به عشقت زنده منم گفتی از عشقت دم نزنم من نتوانم نتوانم نتوانم من اوج گناهم تو عذر گناهی روز و شبم را تو چو مهری تو چو ماهی چون باده بنوشم در جوش و خروشم من سر زلفت به دو عالم نفروشم من سر زلفت به دو عالم نفروشم +++++ من اوج گناهم تو عذر گناهی روز و شبم را تو چو مهری تو چو ماهی چون باده بنوشم در جوش و خروشم من سر زلفت به دو عالم نفروشم من سر زلفت به دو عالم نفروشم

دانلود آهنگ های امیر جاهد از دانلود آهنگ های 95 با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر جاهد بنام پیک سحری با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی