ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ آخر هفته از سهیل جامی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Soheil Jami-Akhare Hafte

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی به نام آخر هفته Soheil Jami Akhare Hafte


متن آهنگ سهیل جامی آخر هفته 

از کجا و چی بگم از تموم آدما قلب من پره آدم از همونی که فکرشو نمیکنه ضربه می خوره زخمای زیادی من خوردم اما خیلی آب زیر پوستمه فردا میشه دشمنم اونی که امروز به من میگه دوستمه رفته همونی که نبودنش واسه من سخته به یادشم هنوزم اخرای هفته دلگیرم چند وقته گاهی آدما یک مسیرو میرن اشتباهی همون مسیری که میرسه به سیاهی بدون هیچ گناهی ++++++++ جالبه که خیلیا گفتن اینو از دلم دست نمیکشن من طوری شدم واسه خیلی که از رو من ساده رد بشن چی میتونه غیرش زندگیمو این همه بی هدف کنه اونکه عاشقش شدم پس کجاست بیاد غمامو برطرف کنه رفته همونی که نبودنش واسه من سخته به یادشم هنوزم اخرای هفته دلگیرم چند وقته گاهی آدما یک مسیرو میرن اشتباهی همون مسیری که میرسه به سیاهی بدون هیچ گناهی

دانلود آهنگ های سهیل جامی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سهیل جامی بنام آخر هفته با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی