ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ رویای دروغ از مرتضی فتاحی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Morteza Fattahi-Roya e Dorough

دانلود آهنگ جدید مرتضی فتاحی به نام رویای دروغ Morteza Fattahi Roya e Dorough


متن آهنگ مرتضی فتاحی رویای دروغ هنوز مثل قدیم با خیال تو میرم به همون روزای خوب هنوز مثل قدیم یادت میاد پیشم از سر غرور هنوز مثل قدیم صدای اشکام گم میشه تو شهر شلوغ شاید باز دیدمت آروم میشم با این رویای دروغ انگار دل آدم شکستنش شده یه عادت من از تو بت ساختم عشقت برام شده عبادت با این همه احساس گفتی از من لطفا عبور کن من هنوز دوست دارم انگار دل آدم شکستنش شده یه عادت من از تو بت ساختم عشقت برام شده عبادت با این همه احساس گفتی از من لطفا عبور کن من هنوز دوست دارم ++++++++ هنوز مثل قدیم تن میکنم اون لباسمو که تو خریدی هنوز مثل قدیم خونم همون جوره که تو واسم چیدی هنوز مثل قدیم صدای اشکام گم میشه تو شهر شلوغ هنوز مثل قدیم یادت میاد پیشم از سر غرور انگار دل آدم شکستنش شده یه عادت من از تو بت ساختم عشقت برام شده عبادت با این همه احساس گفتی از من لطفا عبور کن من هنوز دوست دارم انگار دل آدم شکستنش شده یه عادت من از تو بت ساختم عشقت برام شده عبادت با این همه احساس گفتی از من لطفا عبور کن من هنوز دوست دارم

دانلود آهنگ های مرتضی فتاحی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی فتاحی بنام رویای دروغ با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی