ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ تموم کن برو از محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Mohsen Ebrahimzadeh-Tamom kon Boro

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تموم کن برو Mohsen Ebrahimzadeh Tamom kon Boro


متن آهنگ محسن ابراهیم زاده تموم کن برو

تموم شدی برای من حواسم از تو دیگه پرته میدونی برای من صداقت همیشه شرطه برو که ربط رابطه ما به هم بی ربطه تو کم گذاشتی واسه من برای من دیگه تو مردی گذاشتی پا رو حرفتو قسم هایی که می خوردی برو که آبروی عشقمونو تو بردی تموم کن برو که دیگه حس من به تو عوض شده تموم کن برو که موندنم با تو خیال بیخوده تموم کن برو کشش نداره دیگه ذهن و جون من تموم کن برو نه دیگه حرف موندنو با من نزن ++++++++ چشات یه حرفی داشت و من نگاتو خوندم خط به خط رو دست خوردی دیدم یه ردپایی اون وسط یه نقطه ضعف کافی بود برای رد شدن ازت چیزی نگو برو فقط برو فقط تموم کن برو که دیگه حس من به تو عوض شده تموم کن برو که موندنم با تو خیال بیخوده تموم کن برو کشش نداره دیگه ذهن و جون من تموم کن برو نه دیگه حرف موندنو با من نزن

دانلود آهنگ های محسن ابراهیم زاده از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن ابراهیم زاده بنام تموم کن برو با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی