ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ دریا از نیما چهرازی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Nima Chehrazi-Darya

دانلود آهنگ نیما چهرازی به نام دریا Nima Chehrazi


متن آهنگ نیما چهرازی دریا 

باز هم آمدی تو بر سر راهم آی عشق میکنی دوباره گمراهم دردا من جوانی را به سر کردم تنها از دیار خود سفر کردم دیریست قلب من از عاشقی سیر است خسته از صدای زنجیر است خسته از صدای زنجیر است دریا اولین عشق مرا بردی دنیا دم به دم مرا تو ازردی دریا سرنوشتم را به یاد اور دنیا سرگذشتم را مکن باور من غریبی قصه پردازم چون غریقی غرق در رازم گم شدم در غربت دریا بی نشان و بی هم اوازم میروم شب ها به ساحل ها تا بیابم خلوت دل را روی موج خسته ی دریا می نویسم اوج غم ها را ++++++++ دریا اولین عشق مرا بردی دنیا دم به دم مرا تو ازردی دریا سرنوشتم را به یاد آور دنیا سرگذشتم را مکن باور من غریبی قصه پردازم چون غریقی غرق در رازم گم شدم در غربت دریا بی نشان و بی هم اوازم میروم شب ها به ساحل ها تا بیابم خلوت دل را روی موج خسته ی دریا می نویسم اوج غم ها را باز هم امدی تو برسر راهم آی عشق میکنی دوباره گمراهم دردا من جوانی را به سر کردم تنها از دیار خود سفر کردم دیریست قلب من از عاشقی سیر است خسته از صدای زنجیر است خسته از صدای زنجیر است

دانلود آهنگ های نیما چهرازی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای نیما چهرازی بنام دریا با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی