ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ پناه از سامان جلیلی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Saman Jalili-Panah

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام پناه Saman Jalili Panah


متن آهنگ سامان جلیلی پناه

پناه آخر من باش ، شده رویات همه چیزم دارم ترسامو هر لحظه تو آغوش تو میریزم یه باور جهان من با احساس تو درگیره یه عمره باورم میرم تو هوست نفسگیره نمی خوام دل بسوزونه کسی از بین آدم ها تو که ناجی م نباشی همون بهتر بشم تنها همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت تو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از اغوشت نذار کم شم از اغوشت نذار کم شم از اغوشت +++++++++++ کنار اومد دلت هر بار با تکرار گناه من چقد عشق تو بی مرزه بازم شد جون پناه من تموم …. شکستم مونده توی قلبم یه پرسش توی ذهنم هست کی آدم میشه این آدم نمی خوام دل بسوزونه کسی از بین آدم ها تو که ناجی م نباشی همون بهتر بشم تنها همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت تو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از اغوشت نذار کم شم از اغوشت نذار کم شم از اغوشت

دانلود آهنگ های سامان جلیلی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سامان جلیلی بنام پناه با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی