ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ یادگاری از نوید یحیایی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Navid Yahyaei-Yadegari

ترانه: نوید یحیایی ؛ آهنگسازی: نعیم یحیایی ؛ تنظیم: حسین زاهدی

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی به نام یادگاری Navid Yahyaei Called Yadegari


متن آهنگ نوید یحیایی یادگاری 

چند دفعه دلت شکست بعد من خودت بگو کی مثه من هر دقیقه باز به یادته باز به یادته باز به یادته چند دفعه خودت بگو فکر من تو ذهن تو رد شد و تموم زندگیم الان خاطراتته خاطراتته خاطراتته من شبامو با صدات هق هق و خاطراته با همون یادگاری که دادی هر دقیقه دارم میگذرونم تو الان با اون خوشی این سخته برام اما تو نموندی پای قول و حرفات من همه خاطرات رو دارم می سوزونم ++++++++ زندگیم شده همش عکس و خاطرات تو زندگی میکنم هنوز تو لحظه های تو چند دفعه خودت بگو عاشق کسی شدی چند دفعه غرورتو شکستی واسه اون حس و حالم بده دور شدم این دفعه تا ببینم باز میمونی پای اون من شبامو با صدات هق هق و خاطراته با همون یادگاری که دادی هر دقیقه دارم میگذرونم تو الان با اون خوشی این سخته برام اما تو نموندی پای قول و حرفات من همه خاطراتو دارم می سوزونم

دانلود آهنگ های نوید یحیایی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای نوید یحیایی بنام یادگاری با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی