ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ ارباب از امیر عباس گلاب با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Amir Abbas Golab-Arbab

Lyrics : Atefeh Habibi – Arrangement : Yasin Torki – Music : Yasin Torki – Mix & Mastering : Yasin Torki

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام ارباب Music Amir Abbas Golab Arbab


متن آهنگ امیر عباس گلاب ارباب 

خون میچکید از لب های بابا که پیش چشماش رو نیزه ها رفت بدون حتی یه قطره ی آب شنیدم اباب رو نیزها رفت چجوری بعد تو بابا بگو آروم بگیرم نمیخوام زنده باشم کاش منم با تو بمیرم چجور طاقت بیار دیدنت رو نیزه ها رو نمیدونم چجور پنهون کنم این گریه ها رو ++++++++++ قلب سیامو ببخش خود خواهیامو ببخش درسته بد بودم ولی قبولم کن من دیگه خسته شدم از بدی های خودم درسته آلودام ولی قبولم کن تو جان من هستی جانان من هستی من بی کسو کارم خودت پناهم باش تو شاه شاهانی تسکین این جانی محتاج دستاتم خودت پناهم باش چجوری بعد تو بابا بگو آروم بگیرم نمیخوام زنده باشم کاش منم با تو بمیرم چجور طاقت بیار دیدنت رو نیزه ها رو نمیدونم چجور پنهون کنم این گریه ها رو

دانلود آهنگ های امیر عباس گلاب از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر عباس گلاب بنام ارباب با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی