ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ بهم حق بده از رسول پویان با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Rasoul Pouyan-Behem Hagh Bedeh

دانلود آهنگ جدید رسول پویان به نام بهم حق بده Rasoul Pouyan Behem Hagh Bedeh


متن آهنگ رسول پویان بهم حق بده

بهم حق بده که دلخور شدم بذارم یه مدت به حال خودم بهم حق بده به آرامشم منی که به عشقت نفس می کشم بهم حق بده بهم لحظه ای بی طرف حق بده دلم پای عشقت به دریا زده میدونی دلم بد گرفتارته بهم حق بده بهم لحظه ای بی طرف حق بده دلم پای عشقت به دریا زده میدونی دلم بد گرفتارته بهم حق بده +++++++++++ هنوزم شب و خلوت و کوچه ها ترانم تویی برای عبور از همه لحظه ها بهانم تویی بهم حق بده بهم حق بده تو باید بدونی که چی می کشم همین حال و روزی که درگیرشم میدونی دلم بد گرفتارته میدونم که دیوونگی کارته بهم حق بده که دلخور شدم بذارم یه مدت به حال خودم بهم حق بده به ارامشم منی که به عشقت نفس میکشم بهم حق بده

دانلود آهنگ های رسول پویان از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رسول پویان بنام بهم حق بده با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی