ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ نفسم بودی از یاسر محمودی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Yser Mahmoudi-Nafasam Bodi

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام نفسم بودی Yaser Mahmoodi Called Nafasam Boodi


متن آهنگ یاسر محمودی نفسم بودی

وای نکنه یادم بره دلی که بهت دادم بره دنبال یه عشق دیگه ازت جدا بشه دیگه وای نکنه یه روز بیاد دلم دیگه تورو نخواد کم بشه احساسم بهت نده دلم دل به دلت نفسم گرفت وقتی دور شدی باید بدونی نفسم بودی من که زندگیم تو دست توئه حواسم پرته نفس توئه نفسم تویی اگه تو بری فایده نداره واسم زندگی من که دنیامو پای تو دادم رفتی از نفس بی تو افتادم ++++++++ روزی که از دستت بدم میریزه زندگیم بهم اون روز اصلا بهتره که خودمو راحت بکشم وای اگه از دستم بری با احساسم چیکار کنم دنیا زندون میشه واسم بی تو نفسم گرفت وقتی که تو دور شدی خودت میدونی این رو که تو نفسم بودی نفسم گرفت وقتی دور شدی باید بدونی نفسم بودی من که زندگیم تو دست توئه حواسم پرته نفس توئه نفسم تویی اگه تو بری فایده نداره واسم زندگی من که دنیامو پای تو دادم رفتی از نفس بی تو افتادم ++++++++ روزی که از دستت بدم میریزه زندگیم بهم اون روز اصلا بهتره که خودمو راحت بکشم وای اگه از دستم بری با احساسم چیکار کنم دنیا زندون میشه واسم بی تو نفسم گرفت وقتی که تو دور شدی خودت میدونی این رو که تو نفسم بودی

دانلود آهنگ های یاسر محمودی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای یاسر محمودی بنام نفسم بودی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی