ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ دوستت دارم از وحید خراطها با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Vahid Kharatha-Doostet Daram

Lyrics : Vahid Kharatha – Arrangement : Bahman Bakhtiari – Music : Vahid Kharatha – Mix & Mastering : Bahman Bakhtiari

دانلود آهنگ جدید وحید خراطها به نام دوستت دارم Vahid Kharatha Doostet Daram


متن آهنگ وحید خراطها دوستت دارم 

دیگه از بی تو بودن ها دیگه از گریه بیزارم زبونم بند میاد وقتی میخوام بگم دوستت دارم خودت میدونی عشق من حقیقت رو بهت گفتم واسه برگشتنت حتی به پاهای تو میفتم درسته ساکتی اما سکوتت این دفعه خوبه تو هستی پیش من امشب دلم بدجوری آشوبه میون حال داغونم میون این همه دردم چقدر خوبه که تو هستی منم دور تو میگردم دلم قرصه که تو میمونی نگات آرامشم میده دارم دیوونه میشم من چشاتم اینو فهمیده ++++++++++ اگر که آسمون باشی الان تو اوج پروازم غمت آغوش تنهایی با اینها جمله میسازم تو این بازی بدون این بار اگر باشی نمیبازی دلم بودن خوشی یک عمر تو از اینها چی میسازی میون حال داغونم میون این همه دردم چقدر خوبه که تو هستی منم دور تو میگردم دلم قرصه که تو میمونی نگات آرامشم میده دارم دیوونه میشم من چشاتم اینو فهمیده

دانلود آهنگ های وحید خراطها از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای وحید خراطها بنام دوستت دارم با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی