ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ افسوس از امین بانی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Amin Bani-Afsous

دانلود آهنگ امین بانی به نام افسوس Amin Bani Afsous


متن آهنگ امین بانی افسوس

هنوزم چشمای تو مثل شبای پُر ستارست هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوبارست هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی می لرزه هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره ، دیگه دیره اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمیگیره ، نمیگیره تا گلی از سر ایوان تو پژمرد و فروریخت شبنمی غم زده از گوشه ی چشمان من آویخت تا گلی از سر ایوان تو پژمرد و فرو ریخت شبنمی غم زده از گوشه ی چشمان من آویخت دوری بین منو تو دوری ماهی و دریاست دوری بین منو تو دوری ماه و تماشاست اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره ، دیگه دیره ولی افسوس به نخواستن دلم آروم نمیگیره ، نمیگیره اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره ، دیگه دیره ولی افسوس به نخواستن دلم آروم نمیگیره ، نمیگیره

دانلود آهنگ های امین بانی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امین بانی بنام افسوس با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی