ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ راحت باش از مرتضی اشرفی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Morteza Ashrafi-Rahat Bash

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام راحت باش Morteza Ashrafi Rahat Bash Ft Majid Max


متن آهنگ مرتضی اشرفی راحت باش

راحت باش قلب تو واسه من جا نداشت همه چپیزمو دادم ای کاش باور داشت دادم پاش دادم هستیمو پای چشماش اون که یه روز میگفت دوسم داشت کو دستاش راحت باش اون که به بودنت عادت داشت اون که بهت میگفت با من باش دیگه نیست اسمی ازت تو حرفاش عادت داشت بازی بده دلو با اشکاش من که همه جوره بودم باهاش میرم لااقل آدم باش +++++ گفتم برو راحت باش این دلو گذاشتی باز تنهاش آخه ادم سابق نبود فهمیده بودم اینو از چشماش دیگه حرفاش معنی نداره دل شکستن براش حدی نداره پیش خودش میگه رفته فکر میکنه بی من کم نمیاره راحت باش واسه آرامشت دوس ندارم دیگه تکرار بشه واسه کسی که دوسش داری تعریف کن آماده شه باید بدونه اخلاقاتو معنی تک تک رفتاراتو باید بدونه هر روز یه رنگی از این به بعد نه من نه تو ++++++++ راحت باش دیگه مهم نیست اصلا کی حق داشت از خودت نپرسی که چی کم داشت بی رحم باش دیدن داشت وقتی که میگفتی پیشم باش بهمم گفتی همه چیزم باش دیدن داشت راحت باش اون که به بودنت عادت داشت اون که بهت میگفت با من باش دیگه نیست اسمی ازت تو حرفاش عادت داشت بازی بده دلو با اشکاش من که همه جوره بودم باهاش میرم لااقل آدم باش

دانلود آهنگ های مرتضی اشرفی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی اشرفی بنام راحت باش با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی