ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ تلخ از آرمان رفیعی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Arman Rafiee-Talkh

ترانه و آهنگسازی: آرمان رفیعی ؛ تنظیم, میکس و مستر: هادی کولیوند

Arman Rafiee Called Talkh دانلود آهنگ تلخ از آرمان رفیعی با لینک مستقیم


متن آهنگ آرمان رفیعی تلخ 

عشق پرندست که پریدنش غم انگیزو کشندست عشق یه رویاست که قد یه پلک زدن شیرینو زیباست دل میمیره وقتی به تنهایی طولانی اسیره من میسوزم توی آتیش گذشته هام هنوزم تو دلت چی بود نگفتی تو سرت چی بود که رفتی اینجا هیچیزو ندیدی کی بهارو داد به قلبت کی بهشتو کرده خونت از منو دلم بریدی هی درخت دود میسازم چندتا قطره اشک میریزم تو دلم میگم کجایی چشم به راهتم عزیزم ++++++++ تو که رفتی خنده تلخه هیچ گلی بویی نداره مزه ی زندگی رفته همه رنگا کبودن همه روزا یه جورن اولو آخر هفته تو دلت چی بود نگفتی تو سرت چی بود که رفتی اینجا هیچیزو ندیدی کی بهارو داد به قلبت کی بهشتو کرده خونت از منو دلم بریدی هی درخت دود میسازم چندتا قطره اشک میریزم تو دلم میگم کجایی چشم به راهتم عزیزم

دانلود آهنگ های آرمان رفیعی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای آرمان رفیعی بنام تلخ با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی