ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام پسرم

Mohsen Chavoshi - Pesaram

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام پسرم Mohsen Chavoshi Called Pesaram

ترانه, آهنگسازی و تنظیم: محسن چاوشی

متن آهنگ محسن چاوشی پسرم

پدرم اینجا و مادرم اینجا و وطنم ایرانه

آخه من کجا برم همه جا جز اینجا واسه من زندانه

عشق من اینجا و پسرم اینجا و اهل کردستانه

مرده و زنده من تشنه لب دنبال خاک خوزستانه

آخه من کجا برم رمضوناش رنگ ربنای مست شجریان باشه

یا موذن زاده اذان افطارش جادوی خلوتی شهر تهران باشه

بچه ی غمگین شط خرمشهرم که تموم دنیاش قد آبادانه

دل تنگم خونه دل خونم مسته سرخی خورشید غروب هرمزگانه

من غریبم همه جا مثل ابر پاییز همه جا میبارم

اما تو خاک خودم موندن و مردنمو بیشتر دوست دارم

آخه من کجا برم رمضوناش رنگ ربنای مست شجریان باشه

یا موذن زاده اذان افطارش جادوی خلوتی شهر تهران باشه

چاوشی خون تو و مردم تنهاتم تکیه کن به قلب تا ابد همراتم

چاوشی خون تو و مردم تنهاتم تکیه کن به قلب تا ابد همراتم


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی