ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دوستای مشترک از حمید عسکری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام دوستای مشترک از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Hamid Askari Called Doostaye Moshtarak

از آلبوم دیوونه وار حمید عسکری

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام دوستای مشترک Hamid Askari %E2%80%93 Divone Var

دانلود آهنگ دوستای مشترک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ حمید عسکری دوستای مشترک

دارم هنوزم واسه داشتنت سماجت میکنم

به هرکی عشقش پیششه دارم حسادت میکنم

آینه ی اتاق تو خیلی ازم خوشبخت تره

تو این حد از عشق کی می تونه که از عشقش بگذره

دوستای مشترک دارن هنوز وساطت می کنن

میگن آدما یروزی به دوری عادت می کنن

میگن با یه عشق جدید شاید فراموشت کنم

عشقت مگه عادته که ترک عادت بکنم

دارم هنوزم واسه داشتنت سماجت می کنم

به هر کی عشقش پیششه دارم حسادت می کنم

دارم هنوزم واسه داشتنت سماجت می کنم

بی تو توی هر جمعی باشم احساس غربت می کنم

دونه به دونه یادمه اشکای ریز و نم نمت

هرجا میرم فکر می کنم الانه که ببینمت

دوستای مشترک دارن هنوز وساطت می کنن

میگن آدما یروزی به دوری عادت می کنن

میگن با یه عشق جدید شاید فراموشت کنم

عشقت مگه عادته که ترک عادت بکنم

دارم هنوزم واسه داشتنت سماجت می کنم

به هر کی عشقش پیششه دارم حسادت می کنم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید عسکری بنام دوستای مشترک با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ دوستای مشترک از حمید عسکری


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

دانلود آهنگ ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی