ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ حالت عجیب از امیرعلی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام حالت عجیب از رسانه سخاموزیک

Download New Music By AmirAli Called Halate Ajib

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام حالت عجیب AmirAli Called Halate Ajib 1

دانلود آهنگ حالت عجیب با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ امیرعلی حالت عجیب

دلواپس روزای من نیستی
دلواپس روزای تو میشم
با اینکه میدونی ولی میگم
عاشق ترین عاشق تو میشم
روزای من روزای خوبی نیست
دلتنگی دنیامو میلرزونه
از این چیزایی که سرم اومد
هرکی رو جای من میترسونه
حالمو این روزا عوض نکن که عاشق پریدنم
این حسمو ازم نگیر که دلخوش پریدنم
من دلخوشم به بودنت این حالت عجیبیه
وقتی نباشی پیش من دنیا ته غریبیه
وقتی میفهمی گیر حرفاتم
میری یه گوشه بی صدا میشی
وقتی بهت میگم دوست دارم
بازم مثه دیوونه ها میشی
احساس خوبیه ولی دارم
بین زمین و آسمون میرم
صد بار دلم میخواست که برگردم
اما نمی تونم آخه گیرم
حالمو این روزا عوض نکن که عاشق پریدنم
این حسمو ازم نگیر که دلخوش پریدنم
من دلخوشم به بودنت این حالت عجیبیه
وقتی نباشی پیش من دنیا ته غریبیه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیرعلی بنام حالت عجیب با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ حالت عجیب از امیرعلی


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی