ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ اتاق خواب از حمید عسکری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام اتاق خواب از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Hamid Askari Called Otaghe Khab

از آلبوم دیوونه وار حمید عسکری

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام اتاق خواب Hamid Askari %E2%80%93 Divone Var

دانلود آهنگ اتاق خواب با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ حمید عسکری اتاق خواب

هیچکسی شبیه تو حتی توی رویا نیست

تصویرت تو آینه قد خودت زیبا نیست

مگه میشه تو رو دید و شعر تازه ننوشت

تو اگه اینجا باشی جهنمم میشه بهشت

بیشتر از هرکسی که دوست داره دوست دارم

قد بارونی که داره میباره دوست دارم

عاشق اتاق خواب کوچیک رو شونه تم

منطقی باش عزیزم وقتی میگم دیوونتم

بیشتر از هرکسی که دوست داره دوست دارم

قد بارونی که داره میباره دوست دارم

عاشق اتاق خواب کوچیک رو شونه تم

منطقی باش عزیزم وقتی میگم دیوونتم

این چه حسیه که من هم میمیرم از عشق تو

هم تو هر لحظه دارم جوون میگیرم از عشق تو

گرچه اسم من همین که هست میمونه همیشه

تو صدام که میکنی یجور دیگه ای میشه

بیشتر از هرکسی که دوست داره دوست دارم

قد بارونی که داره میباره دوست دارم

عاشق اتاق خواب کوچیک رو شونه تم

منطقی باش عزیزم وقتی میگم دیوونتم

بیشتر از هرکسی که دوست داره دوست دارم

قد بارونی که داره میباره دوست دارم

عاشق اتاق خواب کوچیک رو شونه تم

منطقی باش عزیزم وقتی میگم دیوونتم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید عسکری بنام اتاق خواب با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ اتاق خواب از حمید عسکری


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

دانلود آهنگ ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی