ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ پدر از عماد با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید عماد به نام پدر از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Emad Called Pedar

دانلود آهنگ جدید عماد به نام پدر Emad Pedar

تنظیم و موزیک : شاهین متولی , ترانه و موزیک : کسری شاهانی

دانلود آهنگ پدر با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ عماد پدر

هنوزم درست مثل کوه پشتمی
چقدر زود زمونه تورو پیر کرد
جوونیت رو تو قاب عکس جا بذار
به چهر‌ات نگاه کن چه تغییر کرد
یه عمر واسه آینده پیش روم
گذشتی از آرامش زندگیت
ببین واسه من مثل عادت شده
تماشای موهای جو گندمیت
میخوام سایه‌ات رو سرم حس کنم
منو باز به آغوش گرمت ببر
به هرجایی رفتم دلم با تو بود
هنوزم یه دنیا غروری پدر
تو مثل درختی که برگ برگش رو
درست روبه روی چشام باد برد
تموم وجودت پر از درد بود
همه ریشه هات تو دل خاک مرد
بدون توی دنیا به جز عشق تو
من هیچ عشقی رو عشق نمی دونمش
تورو توی آغوش میگیرمت
ترک های دستات رو می بوسمش
میخوام سایه‌ات رو سرم حس کنم
منو باز به آغوش گرمت ببر
به هرجایی رفتم دلم با تو بود
هنوزم یه دنیا غروری پدر

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عماد بنام پدر با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ پدر از عماد


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی