ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ درکم کن از مصطفی اسدی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مصطفی اسدی به نام درکم کن از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Mostafa Asadi Called Darkam Kon

دانلود آهنگ جدید مصطفی اسدی به نام درکم کن Mostafa Asadi Called Darkam Kon

ترانه و آهنگ : امین علیپور / تنظیم : مصطفی سلطانی / بوزوکی : بهنام حکیم / میکس و مسترینگ : مصطفی سلطانی

دانلود آهنگ درکم کن با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ مصطفی اسدی درکم کن
یکی به فکر منه این روزا که دلم فرصه
جز اون هیچ کسی حال منم نه نمیپرسه
وقتی یه لحضه منو تو دوباره می بینه
کنار من میادو کنار من دوباره میشه
یکی کنارمه که میسازه همه فردامو
میتونه ور داره از این قلبم همه دردامو
نمیشه روزی ببینم با من با دلم سرده
همونی که با یه جملش دلمو زیر رو کرده
بهونه هاتو کم کن بیا منو درکم کن عزیزم عزیزم
بهونه هاتو کم کن بیا جاتو محکم کن تو دلم عزیزم
بهونه هاتو کم کن بیا منو درکم کن عزیزم عزیزم
بهونه هاتو کم کن بیا جاتو محکم کن تو دلم عزیزم
یکی به فکر منه این روزا که دلم فرصه
جز اون هیچ کسی حال منم نه نمیپرسه
وقتی یه لحضه منو تو دوباره می بینه
کنار من میادو کنار من دوباره میشه
یکی کنارمه که میسازه همه فردامو
میتونه ور داره از این قلبم همه دردامو
نمیشه روزی ببینم با من با دلم سرده
همونی که با یه جملش دلمو زیر رو کرده
بهونه هاتو کم کن بیا منو درکم کن عزیزم عزیزم
بهونه هاتو کم کن بیا جاتو محکم کن تو دلم عزیزم
بهونه هاتو کم کن بیا منو درکم کن عزیزم عزیزم
بهونه هاتو کم کن بیا جاتو محکم کن تو دلم عزیزم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مصطفی اسدی بنام درکم کن با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ درکم کن از مصطفی اسدی

دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی