ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ خوشبختی از نیما نیاکراتی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید نیما نیاکراتی به نام خوشبختی از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Nima Niyakerati Called Khoshbakhti

دانلود آهنگ جدید نیما نیاکراتی به نام خوشبختی Nima Niyakerati Called Khoshbakhti

دانلود آهنگ خوشبختی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ نیما نیاکراتی خوشبختی
حالا که داری هوامو توی قلبت توی دنیات
واسه من کاری نداره که بشم عاشق چشمات
تو شدی آروم جونم پر از احساس تو هستم
تورو اندازه قلبم من میخوام و میپرستم
با تو من خوبم و آروم مثه باریدن بارون
میتونی از توی قلبم غم ها رو دوری کنی آسون
رنگ خوشبختی رو داری می پاشی رو تن دنیام
شکی نیست که من رسیدم به همون عشقی که میخوام
هر قدم با تو که میام بیشتر عاشق تو میشم
میگیرم از تو یه قولی که همیشه باشی پیشم
دیگه چی بهتر از اینکه این همه عاشقت هستم
دیگه من چیزی نمیخوام دل به دنیای تو بستم
با تو من خوبم و آروم مثه باریدن بارون
میتونی از توی قلبم غم ها رو دوری کنی آسون
رنگ خوشبختی رو داری می پاشی رو تن دنیام
شکی نیست که من رسیدم به همون عشقی که میخوام

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای نیما نیاکراتی بنام خوشبختی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ خوشبختی از نیما نیاکراتی


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی