ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ طفره از سعید عرب با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام طفره از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Saeed Arab Called Tafre

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام طفره Saeed Arab Called Tafre

دانلود آهنگ طفره با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ سعید عرب طفره
کاش میشد همیشه باشی با من
روزای خوب کوتاهن
نرو نذار تنها شمم
وای که برات مهم نیست حرفام
تو رو هنوزم میخوام
میخوام کنارت باشم
تو هر چقد طفره بری من رو حرفامم
بخون تموم حسمو از نگاهم
تو هر چقد طفره بری من رو حرفامم
بخون تموم حسمو از نگاهم
شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام
شدم برات یه عشق اشتباه
ای وای از تو که همیشه
منو جا میذاری با یه دنیا بد بیاری
ای تویی که قلبت مثل سنگه با من
چرا دوسم نداری
که باید تنها بمونه
وقتی چشمات که مهربونه حال منو ندونه
دیگه از من چی میدونه
تو هر چقد طفره بری من رو حرفامم
بخون تموم حسمو از نگاهم
شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام
تو هر چقد طفره بری من رو حرفامم
بخون تموم حسمو از نگاهم
شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی