ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دست خودم نیست از بهنام صفوی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام دست خودم نیست از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Behnam Safavi Called Daste Khodam Nist

آرشیو سخاموزیک

دانلود آهنگ دست خودم نیست از بهنام صفوی Behnam Safavi Called Deltangetam

ترانه: محمد کاظمی ؛ آهنگسازی: بهنام صفوی ؛ تنظیم: سیاوش صدری

دانلود آهنگ دست خودم نیست با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ بهنام صفوی دست خودم نیست
چشماتو وقتی نمی بینم
تنها می شینم و غمگینم
دوس دارم عطر نفس هاتو
آروم می گیره دلم با تو
هر شب به عشقت بیدارم
قده یه دنیا دوست دارم
هیچ موقع نذار که تنهاشم
می میرم از تو جدا باشم
تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست
تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست
عشقت بسته ست به دل و جونم
باور کن بی تو نمی تونم
حتی با فکر توام شادم
هیچ موقع نمیری از یادم
با عشق تو زیر و رو میشم
تا آخر عمر بمون پیشم
هر جا میرم جلو چشمامی
می دونم همون که می خوامی
تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست
تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیستمی خوام باشم همیشه تو قلب تو
می دونم هیچ وقت نمیدم حتی به دنیا یه تار موتو
تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست
تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام صفوی بنام دست خودم نیست با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ دست خودم نیست از بهنام صفوی

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی