ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ تاثیر نگات از احسان تهرانچی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ احسان تهرانچی به نام تاثیر نگات از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Ehsan Tehranchi Called Tasire Negat

آرشیو سخاموزیک

دانلود آهنگ تاثیر نگات از احسان تهرانچی Ehsan Tehranchi Called Tasire Negat

ترانه و آهنگسازی: احسان تهرانچی ؛ تنظیم: شهریار علوی

دانلود آهنگ تاثیر نگات با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ احسان تهرانچی تاثیر نگات
میدونم شبیه تو کسی اینجوری نمیخنده
میدونم که مثل تو کسی موهاشو نمیبنده
همه کارات مخصوصه
همینه که دوست دارم
نگات دنیامو میبوسه
وقتی چشماتو کم دارم
تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده
تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده
گمونم وقتی راه میری
تو دنیامو تکون میدی
سر هر راهی که باشم
مسیرم رو نشون میده
تو آرومی تو خونسردی
بگو با احساسم چیکار کردی
مهربونیتو به چشم دیدم
آرزوهامو با تو بخشیدم
تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده
تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان تهرانچی بنام تاثیر نگات با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ تاثیر نگات از احسان تهرانچی

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی