ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ وقتی میری از اینجا از مرتضی اشرفی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام وقتی میری از اینجا از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Morteza Ashrafi Called Vaghti Miri az inja

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام وقتی میری از اینجا Morteza Ashrafi Vaghti Miri Az Inja

تنظیم : میلاد بهشتی , ترانه و موزیک : سروش موسوی

دانلود آهنگ وقتی میری از اینجا با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ مرتضی اشرفی وقتی میری از اینجا
دارم میفهمم از حرفات که تا چند روز دیگه میری
تو که رفتنی هستی پس چرا دستامو میگیری
نگاهم میکنی اما واسه چشمات دلم تنگه
تو هستی پیش من اما حضورت خیلی کم رنگه
وقتی میری از اینجا یه گوشه ای میشینم
چشامو هم میزارم رفتنتو نبینم
نه از تو میشه دل کند نه می تونی بمونی
بعد تو میمیرم من نشون به این نشونی
چقد سخته فراموشی چقد اسون میشه دل بست
برو اما بگو واست کجا بهتر از اینجا هست
کنارت عاشقی کردم از اون روز که تو رو دیدم
منو وابسته کردی که دارم تاوانشو میدم
وقتی میری از اینجا یه گوشه ای میشینم
چشامو هم میزارم رفتنتو نبینم
نه از تو میشه دل کند نه می تونی بمونی
بعد تو میمیرم من نشون به این نشونی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی اشرفی بنام وقتی میری از اینجا با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ وقتی میری از اینجا از مرتضی اشرفی

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی