ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دنیای با تو از فردین ناجی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید فردین ناجی به نام دنیای با تو از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Fardin Naji Called Donyaye Ba To

دانلود آهنگ جدید فردین ناجی به نام دنیای با تو Fardin Naji Called Donyaye Ba To

ترانه سرایی: ترانه مکرم ؛ آهنگسازی: اشکان خشایی ؛ تنظیم: بهزاد گرجی

دانلود آهنگ دنیای با تو با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ فردین ناجی دنیای با تو
باز صبح شده و عطر تو مهمونه تو این خونه
ی دیوونه میگه با من باش چون نمیتونه
بدون تو نمیمونه
به من باشه , باز بهت میگم که من این احساسو
به تو دارم دوست دارم
آره میخام فقط این دنیا رو با تو
به من باشه
چقدر نزدیکه تمام حس من بازم به این رویا
یه لحظه نگاه تو نگیر از من
نگو اصلا باید حتما
چون پیشم باشی تو هر لحظه
تورو داشتن به همه دنیا می ارزه
به من باشه
باز بهت میگم که من این احساس رو
به تو دارم دوست دارم
آره میخام فقط این دنیا رو با تو

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فردین ناجی بنام دنیای با تو با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ دنیای با تو از فردین ناجی

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی