ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ تولد از علی دیباج با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید علی دیباج به نام تولد از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Ali Dibaj Called Tavalod

دانلود آهنگ جدید علی دیباج به نام تولد Ali Dibaj Called Tavalod

ترانه و آهنگ : علی دیباج تنظیم : فرشاد فارسی میکس و مستر : ایمان احمد زاده

دانلود آهنگ تولد با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ علی دیباج تولد
جای تو خیلی خالیه توو عکس یادگاریه
تولد امسال من
شمعارو دونه دونه من
فوت میکنم با آه غم
شاید بیوفتی یاد من
اینجا همه خوشحالنو میان تولد منو
بی خبر از این حال من
بدون تو میمیرم و
امسال جوون پیرم و
کاشکی تو بودی پیش من
میگن یه آرزو بکن
روز تولد توئه
هرچی بخوای بهت میده
خدا الان مال توئه
خوشبختی تورو میخوام
هرجا با هرکی راحتی
حلقه تو دستم میکنم
فقط واسه چند ساعتی
تا چشم بد دور شه ازت
بهم نگن ناراحتی
فقط بیان بهم بگن روز تولد توئه
چرا یه گوشه ساکتی
کادوهارو باز میکنن یکی یکی
میگن یکی یه گل داده
گل و همون کسی داده
که سال پیش
به قلب من یه قول داده
یه سال از این دوری گذشت
اونی که رفته برنگشت
هرچی که موند خاطره شد
یه گل خشک مونده ازش
این گل بذار بمونه
توو دفتر تلخ سرگذشت
جای تو خیلی خالیه
توو عکس یادگاریه
تولد هر سال من

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی دیباج بنام تولد با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ تولد از علی دیباج


  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی