ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ نفس از رضا صادقی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Reza Sadeghi Nafas
دانلود آهنگ رضا صادقی نفس
ترانه و ملودی: بابک بابایی , تنظیم: شهراد امیدوار
دانلود آهنگ نفس با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
من عاشقت شدم ببین دوست دارم همین کسی نمیاد دیگه مثل تو روی زمین
من عاشقت شدم چه زود دست خودم نبود هر کاری کرده بودم واسه عشق تو بودم واسه عشق تو بود
مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه

متن آهنگ رضا صادقی نفس

نفس نفسای تو میدونه بری عاشقو دیوونه میشم جون نگات که همه ی جهان توشه
نذار گم بشم این گوشه بگیر دستای سردی که دستای گرمتو دوباره میپوشه
من عاشقت شدم ببین دوست دارم همین کسی نمیاد دیگه مثل تو روی زمین
من عاشقت شدم چه زود دست خودم نبود هر کاری کرده بودم واسه عشق تو بودم واسه عشق تو بود
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی نفس با لینک مستقیم

مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه
مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه
من عاشقت شدم ببین دوست دارم همین کسی نمیاد دیگه مثل تو روی زمین
من عاشقت شدم چه زود دست خودم نبود هر کاری کرده بودم واسه عشق تو بودم واسه عشق تو بود
مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه
مثل دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونی که آسون دل منو برده عشقم نگاه توئه

دانلود آهنگ رضا صادقی نفس

دانلود همه آهنگ های رضا صادقی

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی