ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ خالی بود دستم از مسیح و آرش ای پی با لینک مستقیم

Download New Music Masih Ft Arash Ap Khali Bod Dastam
دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی خالی بود دستم

دانلود آهنگ خالی بود دستم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین
برو ولی همه درارو پنجره ها رو باز میزارم تا که بیای
خورشید و ماه رو حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیای یعنی میشه بیای

خالی بود دستم میترسیدم بری هیچی نگفتم
نمیخواستم که از چشمت بیفتم من همه حرفامو گفتم
سعیمو کردم نگهدارم تورو باهم به سختی
من نبودم توی اون دنیا که ساختی دیدی آخرشم ما هردو باختیم
برو ولی همه درارو پنجره ها رو باز میزارم تا که بیای
خورشید و ماه رو حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیای یعنی میشه بیای
برو ولی همه درارو پنجره ها رو باز میزارم تا که بیای
خورشید و ماه رو حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیای یعنی میشه بیای

من میبستم دستمو تا تو نبینی خالین تا نفهمی که نباشی بی تو من چه حالیم
من برات زیباترینو از خودم میخواستمش نه نشد باور کنم آخر خودم میبازمت
برو ولی همه درارو پنجره ها رو باز میزارم تا که بیای
خورشید و ماه رو حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیای یعنی میشه بیای
برو ولی همه درارو پنجره ها رو باز میزارم تا که بیای
خورشید و ماه رو حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیای یعنی میشه بیای

دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی خالی بود دستم

دانلود همه آهنگ های مسیح و آرش ای پی

دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی