ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ آغوش صدا از فرمان فتحعلیان با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Farman Fathalian-Aghooshe Seda

دانلود آهنگ جدید فرمان فتحعلیان به نام دیده بیدار Farman Fathalian Dide Bidar


متن آهنگ فرمان فتحعلیان آغوش صدا

کنار تو به آرومی به آغوش صدا میرم تو تنها شوق دنیامی تو رویای تو میمیرم هنوزم نقشی از چشمام تو عمق چشم گیراته هنوز اوج صدای من طنین نبض دستاته من از تکرار بیهوده از این دلسردی حرفام از این حزن صدا بیزار که دل تنگ نفس هاته من از تکرار بیهوده از این دلسردی حرفام از این حزن صدا بیزار که دل تنگ نفس هاته ++++++++ تو اینجایی کنار من که شمع فانوس من میشه غم بیهوده ی فردا برام بیهوده تر میشه دلم خوش میشه وقتی که فضا لبریز نجواته که واژه واژه ی شعرم حریم امن چشماته من از تکرار بیهوده از این دلسردی حرفام از این حزن صدا بیزار که دل تنگ نفس هاته من از تکرار بیهوده از این دلسردی حرفام از این حزن صدا بیزار که دل تنگ نفس هاته +++++++++ کنار تو به آرومی به آغوش صدا میرم تو تنها شوق دنیامی تو رویای تو میمیرم هنوزم نقشی از چشمام تو عمق چشم گیراته هنوز اوج صدای من طنین نبض دستاته من از تکرار بیهوده از این دلسردی حرفام از این حزن صدا بیزار که دل تنگ نفس هاته من از تکرار بیهوده از این دلسردی حرفام از این حزن صدا بیزار که دل تنگ نفس هاته

دانلود آهنگ های فرمان فتحعلیان از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فرمان فتحعلیان بنام آغوش صدا با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی