ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ کما از رضا صادقی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Reza Sadeghi-Koma

reza-sadeghi-koma


متن آهنگ رضا صادقی کما 

تو میتونی منو از پا دراری تو میتونی که اشکم در بیاری فقط تویی که میتونی عزیزم منو عمری توی کما بزاری تو میتونی که روحم رو بپاشی تو میتونی دوسم نداشته باشی اره تویی که میتونی عزیزم بری لحظه ای یاد ما نباشی ولی خوب میدونی نمیتونی بگیر یاز دلم هوا ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از من خاطراتو ولی خوب میدونی نمیتونی بگیر یاز دلم هوا ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از من خاطراتو ++++++++ تو میتونی نفهمی بچگیمو تو میدونی نبینی خستگیمو تو میتونی که نادیده بگیری تمام لحظه های زندگیمو بی وفایی تو خونته میدونم میتونی بگذری اینم میدونم میدونم میتونی بشکنی ساده دلو حرمت هرچی هست میدونم ولی خوب میدونی نمیتونی بگیر یاز دلم هوا ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از من خاطراتو ولی خوب میدونی نمیتونی بگیر یاز دلم هوا ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از من خاطراتو

دانلود آهنگ های رضا صادقی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا صادقی بنام کما با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی