ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ پیش خودت نگفتی از سعید تاتایی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Saeed Tataii-Pishe Khodet Nagofti

ترانه: محمد سماواتیان ؛ آهنگسازی: سعید تاتایی ؛ تنظیم: فرخ قدسی

دانلود آهنگ جدید سعید تاتایی به نام پیش خودت نگفتی Saeed Tataii Called Pishe Khodet Nagofti


متن آهنگ سعید تاتایی پیش خودت نگفتی

پیش خودت نگفتی اگه بری میمرم جواب خوبیامو از کی باید بگیرم غرورمو شکستم گفتم بمونی پیشم پیش خودت نگفتی بری دیوونه میشم پیش خودت نگفتی این دوری جدی میشه یه روزی قهرای تو واسه من عادی میشه تقصیر تو نبود و جواب خوبی اینه قلب تو سهم من نیست حرف منم همینه +++++++ اگه بازم دوباره بگی شدی پشیمون راهی نمونده دیگه میون هر دوتامون چشمای خیس من رو هر بار که رفتی دیدی تو نقطه ضعف من رو تو رفتنت میدیدی پیش خودت نگفتی این دوری جدی میشه یه روزی قهرای تو واسه من عادی میشه تقصیر تو نبود و جواب خوبی اینه قلب تو سهم من نیست حرف منم همینه پیش خودت نگفتی این دوری جدی میشه یه روزی قهرای تو واسه من عادی میشه تقصیر تو نبود و جواب خوبی اینه قلب تو سهم من نیست حرف منم همینه

دانلود آهنگ های سعید تاتایی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید تاتایی بنام پیش خودت نگفتی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی