ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ وقتشه برگردی از ایمان غلامی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Iman Gholami-Vaghteshe Bargardi

ترانه سرا. اهنگ ساز و تنظیم کننده: ایمان غلامی

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام وقتشه برگردی Iman Gholami Vaghteshe Bargardi


متن آهنگ ایمان غلامی وقتشه برگردی

دیگه دستامو نگو فاصله ها امون نمیدن نگو احساس عمیقم رو به تو نشون نمیدم منو حسی که همش برای چشمات بیقراره این دله غریبو تنهام تو نبودت کم میاره دیگه از ذهن همه پاک شدمو هیچکی یادش نمیاد اسم منو آبرو داری کنش این دفعه رو بزار حس کنم تو دستات دستمو دیگه از ذهن همه پاک شدمو هیچکی یادش نمیاد اسم منو آبرو داری کنش این دفعه رو بزار حس کنم تو دستات دستمو ++++++ دلشوره داره دلکم وقتشه برگردی بگو چطور بدون من این روزا سر کردی بیا و نادیده بگیر این دفعه از من بیا مثل گذشته ها وقتشه برگردی دیگه از ذهن همه پاک شدمو هیچکی یادش نمیاد اسم منو آبرو داری کنش این دفعه رو بزار حس کنم تو دستات دستمو دیگه از ذهن همه پاک شدمو هیچکی یادش نمیاد اسم منو آبرو داری کنش این دفعه رو بزار حس کنم تو دستات دستمو

دانلود آهنگ های ایمان غلامی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ایمان غلامی بنام وقتشه برگردی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی