ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ آخر همون شد از احسان خواجه امیری با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Ehsan Khajeh Amiri-Akhar Hamon Shod

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام آخر همون شد Ehsan Khajeh Amiri 30 Salegi1


متن آهنگ احسان خواجه امیری آخر همون شد 

آخر همون شد که تو میگفتی رویای تو از قلب من سر بود با آخرش کاری ندارم شد آغاز این قصه از آخر بود بازم نگفتم چی ازت میخوام پرپر زدن بالو پر عشقه باشه قبوله من یه دیوونم دیوونگی هم یکسره عشقه راحت ترم بدون تو زندگی این خونه شم انقده عقلم میرسه از عشق تو دیوونه شم مثل یک خاطره هر ثانیه تو هر سالتم تو فقط رو به من بخند من عاشق این حالتم من عاشق این حالتم ++++++++ من این دلشوره هارو حس اضطرابو به یه دنیا نمیدم تو نمیتونی هنوزم سر هر روز این عشق چه چیزایی رو دیدم راحت ترم بدون تو زندگی این خونه شم انقده عقلم میرسه از عشق تو دیوونه شم مثل یک خاطره هر ثانیه تو هر سالتم تو فقط رو به من بخند من عاشق این حالتم من عاشق این حالتم راحت ترم بدون تو زندگی این خونه شم انقده عقلم میرسه از عشق تو دیوونه شم مثل یک خاطره هر ثانیه تو هر سالتم تو فقط رو به من بخند من عاشق این حالتم من عاشق این حالتم

دانلود آهنگ های احسان خواجه امیری از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام آخر همون شد با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی