ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ تو رفتی از مصطفی نوروزی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Mostafa Norouzi-To Rafti

تنظیم : مهدی بابایی ، بازخوانی آهنگ سهراب اسدی

دانلود آهنگ جدید مصطفی نوروزی به نام تو رفتی Mostafa Norouzi To Rafti


متن آهنگ مصطفی نوروزی تو رفتی

تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من زندگی واسم حرم هیچکی نکرد دلو آروم آرزو بر دل شدم بیخیال غم شدم هر جاییو بی آبرو هم آغوش هرکس شدم زندگیمو پس بده آبرومو پس بده نه نمیتونی گلم گفتم که از دستم نده من ضعیف بی دستوپا میون این گرگ آدما بی دفاعو بی سپر واگذارت به خدا دستتو گذاشتی تو دستام گفتی تا فرداها پیش تو میمونم سرتو گذاشتی رو شونم گفتی باهات میمونم چی شد +++++++++++ میبینم اون روزی که تو برگردی با یه کوه غم زندگی واست حروم افتاده ای به پای من تو پشیمونی ولی از سنگه اون موقع دلم خیره بهم ذل میزنی با فریادم بهت میگم زندگیمو پس بده آبرومو پس بده نه نمیتونی گلم گفتم که از دستم نده من ضعیف بی دستوپا میون این گرگ آدما بی دفاعو بی سپر واگذارت به خدا دستتو گذاشتی تو دستام گفتی تا فرداها پیش تو میمونم سرتو گذاشتی رو شونم گفتی باهات میمونم چی شد

دانلود آهنگ های مصطفی نوروزی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مصطفی نوروزی بنام تو رفتی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی