ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مگه میشه از امیر فرجام با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام مگه میشه از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Amir Farjam Called Mage Mishe

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام مگه میشه Amir Farjam Mage Mishe

دانلود آهنگ مگه میشه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ امیر فرجام مگه میشه

این جدایی نمیتونه تورو از قلبم بگیره
تو میخوای دور بشی از من اما الان خیلی دیره
اما الان دیگه دیره
من تمومه لحظه هام رو تو هوات نفس کشیدم
خودم رو با تو شناحتم از تو به خدا رسیدم
از تو به خدا رسیدم
مگه میشه دورشی از من مگه میشه نباشی
تمومه زندگیمی از کی تو میخوای جداشی
از کی تو میخوای جداشی
از کی فاصله میگیری من بی تو پر دردم
من که واسه یه لحظه بی تو زندگی نکردم
وقتی که تو نباشی دنیا برام عذابه
تمام آرزوهام بی تو نقش بر آبه
مگه میشه دورشی از من مگه میشه نباشی
تمومه زندگیمی از کی تو میخوای جداشی
از کی تو میخوای جداشی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر فرجام بنام مگه میشه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ مگه میشه از امیر فرجام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی