ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ به من حق بده از امیر انصاری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیر انصاری به نام به من حق بده از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Amir Ansari Called Be Man Hagh Bede

دانلود آهنگ جدید امیر انصاری به نام به من حق بده Amir Ansari Called Be Man Hagh Bede

دانلود آهنگ به من حق بده با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ امیر انصاری به من حق بده
اگه بی نگات همه لحظه هام پر دلهرست
اگه زندگیم مثه قصه ها پر خاطرست
اگه خنده هات خیلی وقته که همه چیزمه
اگه یکسره تورو دیدنت واسه من کمه
تو آینه ها چشات رو ببین
به من حق بده به دلم نخند
به من حق بده که دلواپسم
مگه بی چشات به غم میرسم
به هوای تو نفس میکشم
به من حق بده که عاشق بشم
به من حق بده که از تو پرم
اگه بی تو باز شکست میخورم
اگه سایه‌ات رو میبینم هنوز حتی تو شبام
اگه نیستی و بازم بی دلیل چشماتو میخوام
اگه رفتی و پر دلهرم تو این زندگی
اگه میگذره همه لحظه هام به دیوونگی
تو آینه ها چشات رو ببین
به من حق بده به دلم نخند
به من حق بده که دلواپسم
مگه بی چشات به غم میرسم
به هوای تو نفس میکشم
به من حق بده که عاشق بشم
به من حق بده که از تو پرم
اگه بی تو باز شکست میخورم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر انصاری بنام به من حق بده با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ به من حق بده از امیر انصاری


دانلود باکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی