ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ وقتی می خندی از هونیاک با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید هونیاک به نام وقتی می خندی از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Hooniak Called Vaghti Mikhandi

دانلود آهنگ جدید هونیاک به نام وقتی می خندی Hooniak Vaghti Mikhandi

ترانه / آهنگ / تنظیم :میلاد بهشتی

دانلود آهنگ وقتی می خندی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ هونیاک وقتی می خندی
همیشه تو دنیا تورو من کم دارم
هنوزم رویاهام با عشقت می سازم
وقتی ازم دوری دنیامو می بازم
واسه دیدنت دنیارو من گشتم
تا که بدونی عاشقت من هستم
با تو میمونم من با تو همیشه
زندگی بی تو که زندگی نمی شه
می بینی حالمو هر لحظه تورو کم دارمو
واسه دیدنت بی قرارمو از ته دلم دوست دارمو
تورو می خوام حتی بیشتر از خودم
دیوونم کردی و عاشقت شدم
واسه تو میدم حتی عمرو جونمو
واسه تویی که واست من دیوونمو
واسه دیدنت دنیارو من گشتم
تا که بدونی عاشقت من هستم
با تو میمونم من با تو همیشه
زندگی بی تو که زندگی نمی شه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای هونیاک بنام وقتی می خندی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ وقتی می خندی از هونیاک

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی