ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ چم شده از دی جی AMB با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید دی جی AMB به نام چم شده از رسانه سخاموزیک

Download New Music By DJ AMB Called Chem Shode

دانلود آهنگ جدید دی جی AMB به نام چم شده DJ AMB Chem Shode

ترانه و آهنگ : آرش AP / تنظیم : سعید انصار

دانلود آهنگ چم شده با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ دی جی AMB چم شده
چم شده که دیگه نمی تونم بی تو بمونم
ول کنت نمی شه دیگه دلم بی تو داغونم
چم شده چرا انقدر من بی تابتم
دور نشو تو نبود تو یه بی طاقتم
چم شده که ول کنت نمی شم من
می خوام که باشی تا ابد پیشم
چی شده نکنه دوسم نداری
میدونی که بی تو دیوونه می شم
هی دورت می چرخم من به چشمت نمیام
چی شده که اون روزامو یادت نمیاد
چم شده که ول کنت نمی شم من
می خوام که باشی تا ابد پیشم
چی شده نکنه دوسم نداری
میدونی که بی تو دیوونه می شم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای دی جی AMB بنام چم شده با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ چم شده از دی جی AMB

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی