ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ معجزه اینه از امین رستمی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام معجزه اینه از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Amin Rostami Called Mojeze Ine

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام معجزه اینه AminRostami

دانلود آهنگ معجزه اینه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ امین رستمی معجزه اینه

نگات غم توی چشات حالت خنده هات دوست دارم

هوات یه وقتا گریه هات که میمیرم برات دوست دارم

قلبم پر از عشقه توئه معجزه اینه

آغوش تو آروم ترین جای زمینه

مثل قدیما با نگات دلم می لرزه

هنوزم این چشما به یه دنیا می ارزه

همه چی داره دوباره تورو یاد من میاره

مگه می شه تو نباشی و نم بارون بباره

تو دلم یه حرفی مونده که چشات اونو نخونده

ترس روزی که تو نیستی همه دنیامو سوزونده

قلبم پر از عشقه توئه معجزه اینه

آغوش تو آروم ترین جای زمینه

مثل قدیما با نگات دلم می لرزه

هنوزم این چشما به یه دنیا می ارزه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امین رستمی بنام معجزه اینه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ معجزه اینه از امین رستمی

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی