ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

ای ار نیو موزیک

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بیدارم از انوش با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید انوش به نام بیدارم از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Anoosh Called Bidaram

دانلود آهنگ جدید انوش به نام بیدارم Anoosh Bidaram

دانلود آهنگ بیدارم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ انوش بیدارم

نباید بزاری خسته شه
فکر تو از این اوضاع
بزار عوض بشه
میگذره این روزا
تا رها بشیم و با خیال راحت
بدون استرس بیاریم طاقت
این شبای بی همو به تنهایی باور
نمی کنم تورو ندارم یا دارم
دیوونه می شم از نبودت بیزارم
بهم بگو یه بار دوست دارم
بیدارم دوست دارم
چشمامو رو هم نمیذارم
دستاتو کم دارم چی می شه
یک بار بگی دوست دارم
نباید بزاری خسته شه
فکر تو از این اوضاع
بزار عوض بشه
میگذره این روزا
تا رها بشیم و با خیال راحت
بدون استرس بیاریم طاقت
این شبای بی همو به تنهایی باور
نمی کنم تورو ندارم یا دارم
دیوونه می شم از نبودت بیزارم
بهم بگو یه بار دوست دارم
بیدارم دوست دارم
چشمامو رو هم نمیذارم
دستاتو کم دارم چی می شه
یک بار بگی دوست دارم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای انوش بنام بیدارم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ بیدارم از انوش

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید


دانلود باکس

  • mojtaba1200 YAGHOOBI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی